Herkese Duyur
Siteye üye değilsiniz, lütfen üye olunuz!
Herkese Duyur
Siteye üye değilsiniz, lütfen üye olunuz!
Herkese Duyur
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


herkeseduyur
 
AnasayfaAnasayfa  BABACANBABACAN  AramaArama  Latest imagesLatest images  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

 

 Audi Q7

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
babacan
Özel Üye
babacan


Mesaj Sayısı : 57
Kayıt tarihi : 17/03/09
Yaş : 33

Audi Q7 Empty
MesajKonu: Audi Q7   Audi Q7 EmptyPaz Nis. 05, 2009 2:04 am

Audi, son derece yüksek verimli üç FSI benzinli motor seçeneğini daha yelpazesine katarak üstün FSI direkt enjeksiyon teknolojisi ile azami ekonomi ile birlikte daha az emisyon sağlayan Audi ünitelerinin toplam sayısını 13’e çıkarıyor.

A3, A6 ve Q7 modelleri için gelişmiş Audi direkt benzin enjeksiyonu teknolojisine sahip yeni motorlar şunlar;

* A3 modelleri için 5000 6200 d/d’de 160 PS güç ve 1500 4200 d/d’de 250 Nm tork üreten 1.8 litrelik yeni dört silindirli turbo FSI benzinli motor. Manuel ve S tronic şanzıman seceneklerine sahiptir.
* A6 ve A6 Avant modelleri için 5500 6800 d/d’de 210 PS güç ve 3000 5000 d/d’de 280 Nm tork üreten 2.8 litrelik atmosferik emişli yeni V6 FSI benzinli motor. Manuel ve multitronic şanzıman seceneklerine sahiptir .
* Q7 modelleri için 6200 d/d’de 280 PS güç ve 2500 d/d’de 360 Nm tork üreten 3.6 litrelik atmosferik emişli yeni V6 FSI benzin motoru. 6 vitesli tiptronic şanzıman standarttır.
* 1.8 TFSI, 0-62 mph hızlanmasını 8.0 saniyede tamamlamaktadır, azami hızı 136 mph, karma yakıt tüketimi 38.6 MPG ve CO2 emisyonu 174 g/km’dir.
* A6 ve A6 Avant 0-62 mph hızlanmasını 7.9 saniyede tamamlamaktadır, azami hızı 151 mph, karma yakıt tüketimi 32.4 MPG ve CO2 emisyonu 207 g/km’dir.
* Q7 3.6 FSI 0-62 mph hızlanmasını 8.5 saniyede tamamlamaktadır, azami hızı 142 mph, karma yakıt tüketimi 22.2 MPG ve CO2 emisyonu 304 g/km’dir.

FSI direkt benzin enjeksiyonunun avantajlarını daha önce 1.6 litrelik, 2.0 litrelik ve 2.0 litrelik turbo motorlarda sunan A3 ve A3 Sportback modelleri şimdi 160 PS güce ve 250 Nm torka sahip 1.8 litrelik tamamen yeni bir turbo FSI ünitesi seçeneğine sahiptir. Turboşarj ile FSI enjeksiyonu birleştiren ikinci Audi olan ve 62 mph hıza 8.0 saniyede ulaşan üç kapılı A3 1.8 TFSI, 136 mph azami hıza sahiptir. Yakıt tüketimi 38.6 mpg ve CO2 emisyonu etkileyici şekilde düşük bir değer olan 174 g/km’dir.

A6 Sedan ve Avant modellerindeki 3.2 litrelik V6, 4.2 litrelik V8 ve 5.2 litrelik V10 FSI motorlara, özellikle yenilikçi Audi subap kumanda sistemi ile dikkat çeken ve 210 PS güç ve 280 Nm tork üreten 2.8 litrelik yeni bir V8 FSI motor eklenmiştir. İlk defa bir Audi motorunda kullanılan bu subap kumanda sistemi, subap hareketlerini alışılagelmiş sistemlerden çok daha hassas şekilde kontrol ederek yakıt tüketimini yaklaşık %10 daha azaltmaktadır. Bunun yardımıyla A6 2.8 FSI 0-62 mph hızlanmasını 7.9 saniyede tamamlayarak 151 mph azami hıza ulaşabilmekte, yine de 32.4 mpg karma yakıt tüketimi ile birlikte 207 g/km gibi düşük bir CO2 emisyonu sağlayabilmektedir.

Üçüncü yeni motor Q7 için düşünülen ve herkesin takdirini toplayan bu yedi kişilik, havalı süspansiyonlu lüks SUV aracın ilk 6 silindirli benzinli versiyonunu oluşturmaktadır. 3.0 TDI V6 ile 4.2 litrelik V8 FSI modellerinin arasına giren yeni Q7 3.6 FSI 280 PS güce ve 360 Nm torka sahiptir. 62 mph hıza 8.5 saniyede ulaşan aracın azami hızı 142 mph’dir. Performansı ve etkileyici yolcu ve bagaj kapasitesi göz önüne alındığında bu yeni versiyon, övgüye değer bir tüketim değeri olan 22.2 mpg ile 304 g/km CO2 emisyonuna sahiptir.

FSI teknolojisi artık, A3’te kullanılan 115 PS gücündeki dört silindirli 1.6 FSI motordan S8 modellerine güç sağlayan 450 PS gücündeki 10 silindirli V10 FSI motora kadar Audi ürün yelpazesindeki benzinli motorların çoğunda kullanılmaktadır. Emisyonlar, ekonomi ve performans üzerindeki son derece olumlu etkisi, tek pistonlu bir enjeksiyon pompası ile yakıtın yüksek basınçlı bir common rail enjeksiyon sistemi vasıtasıyla doğrudan silindirlerin içine (alışılagelmiş emme manifoldu vasıtasıyla yakıt buharı olarak değil ) püskürtülmesi ile sağlanmaktadır.

Audi Q7 Audi-q7-2006-744081

Audi Q7 L2

Audi Q7 L5

Audi Q7 Audi_Q7_3

Audi Q7 Audi_q7_delta_01
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Audi Q7
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Herkese Duyur :: ARABALAR :: Binek Arabaları-
Buraya geçin: